Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Etos zegt papieren baby spaarkaart vaarwel

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
13 februari 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Etos zegt papieren baby spaarkaart vaarwel

Etos
Etos
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos
Etos
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.

Veel ouders hebben jaren lang zegels geplakt op de papieren baby spaarkaart van de drogisterij Etos. Dit is echter bijna verleden tijd. Het mobiele spaarsysteem Mijn Etos wordt binnenkort namelijk ingezet als vervanger voor de papieren spaarkaart. Via Mijn Etos kan je nog sneller en gemakkelijker sparen voor gratis producten of leuke kortingen. Bovendien krijg je ook nog eens persoonlijke aanbiedingen en extra voordeel.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.