Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Etos zegt papieren baby spaarkaart vaarwel

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
13 februari 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Etos zegt papieren baby spaarkaart vaarwel

Etos
Etos
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos
Etos
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.

Veel ouders hebben jaren lang zegels geplakt op de papieren baby spaarkaart van de drogisterij Etos. Dit is echter bijna verleden tijd. Het mobiele spaarsysteem Mijn Etos wordt binnenkort namelijk ingezet als vervanger voor de papieren spaarkaart. Via Mijn Etos kan je nog sneller en gemakkelijker sparen voor gratis producten of leuke kortingen. Bovendien krijg je ook nog eens persoonlijke aanbiedingen en extra voordeel.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.