Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Excuses van FC Utrecht

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 mei 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Excuses van FC Utrecht

FC Utrecht
FC Utrecht
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
FC Utrecht
FC Utrecht
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.

FC Utrecht verstuurde een verkeerde mail. Hierin stond namelijk dat de ontvanger onlangs Seizoenkaarthouder is geworden. Echter is de ontvanger al meerder jaren Seizoenkaarthouder. Gelukkig kwam FC Utrecht snel achter de misser en werd er een excuusmail verstuurd met de titel “Sorry!”.  Als goedmakertje werd er een gratis ticket voor de thuiswedstrijd voor de week erop aangeboden.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.