Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Excuses van FC Utrecht

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 mei 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Excuses van FC Utrecht

FC Utrecht
FC Utrecht
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
FC Utrecht
FC Utrecht
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.

FC Utrecht verstuurde een verkeerde mail. Hierin stond namelijk dat de ontvanger onlangs Seizoenkaarthouder is geworden. Echter is de ontvanger al meerder jaren Seizoenkaarthouder. Gelukkig kwam FC Utrecht snel achter de misser en werd er een excuusmail verstuurd met de titel “Sorry!”.  Als goedmakertje werd er een gratis ticket voor de thuiswedstrijd voor de week erop aangeboden.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.