Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Excuses van FC Utrecht

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 mei 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Excuses van FC Utrecht

FC Utrecht
FC Utrecht
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
FC Utrecht
FC Utrecht
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.

FC Utrecht verstuurde een verkeerde mail. Hierin stond namelijk dat de ontvanger onlangs Seizoenkaarthouder is geworden. Echter is de ontvanger al meerder jaren Seizoenkaarthouder. Gelukkig kwam FC Utrecht snel achter de misser en werd er een excuusmail verstuurd met de titel “Sorry!”.  Als goedmakertje werd er een gratis ticket voor de thuiswedstrijd voor de week erop aangeboden.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.