Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Excuses van Pathé

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
30 Mei 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Excuses van Pathé

Pathé Thuis
Pathé Thuis
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé Thuis
Pathé Thuis
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.

Pathé thuis, de afdeling van de bioscoopketen waar je reeds uitgebrachte films kunt huren om thuis te kijken, stuurt een excuusbericht bij een verkeerd verzonden mail. In onderstaande mail geven ze een fout eerlijk en op een ludieke manier toe!

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.