Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Excuses van Pathé

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
30 Mei 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Excuses van Pathé

Pathé Thuis
Pathé Thuis
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé Thuis
Pathé Thuis
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.

Pathé thuis, de afdeling van de bioscoopketen waar je reeds uitgebrachte films kunt huren om thuis te kijken, stuurt een excuusbericht bij een verkeerd verzonden mail. In onderstaande mail geven ze een fout eerlijk en op een ludieke manier toe!

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.