Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Excuses van Pathé

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
30 Mei 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Excuses van Pathé

Pathé Thuis
Pathé Thuis
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé Thuis
Pathé Thuis
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.

Pathé thuis, de afdeling van de bioscoopketen waar je reeds uitgebrachte films kunt huren om thuis te kijken, stuurt een excuusbericht bij een verkeerd verzonden mail. In onderstaande mail geven ze een fout eerlijk en op een ludieke manier toe!

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.