Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Excuses van PostNL

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
30 juli 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Excuses van PostNL

PostNL
PostNL
PostNL verzorgt de verzending van de post en pakketten in de Benelux, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast voorziet Spring Global Mail de zakelijke klanten van oplossingen met cross-border post, pakketjes en pakjes.
PostNL verzorgt de verzending van de post en pakketten in de Benelux, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast voorziet Spring Global Mail de zakelijke klanten van oplossingen met cross-border post, pakketjes en pakjes.
PostNL
PostNL
PostNL verzorgt de verzending van de post en pakketten in de Benelux, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast voorziet Spring Global Mail de zakelijke klanten van oplossingen met cross-border post, pakketjes en pakjes.
PostNL verzorgt de verzending van de post en pakketten in de Benelux, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast voorziet Spring Global Mail de zakelijke klanten van oplossingen met cross-border post, pakketjes en pakjes.

Door stakingen van zelfstandige pakketchauffeurs bij PostNL werd 20% van de pakketjes niet op tijd bezorgd. Pakketjes die niet bezorgd konden worden liepen een vertraging op van één of meerdere dagen. PostNL heeft haar excuses aangeboden aan alle ontvangers die langer dan normaal moesten wachten op hun pakketje. De ontvangers mogen gratis een tijdschrift naar keuze uitzoeken als goedmakertje.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.