Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Fans First!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Danique de Groot
Danique de Groot
21 maart 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Fans First!

Spotify
Spotify
Spotify is een Zweedse audiostreaming-dienst voor muziek, podcasts en video’s. Sinds hun oprichting in 2006 is het platform uitgegroeid tot de grootste muziekstreamingdienst ter wereld, met maandelijks meer dan 433 miljoen actieve gebruikers.
Spotify is een Zweedse audiostreaming-dienst voor muziek, podcasts en video’s. Sinds hun oprichting in 2006 is het platform uitgegroeid tot de grootste muziekstreamingdienst ter wereld, met maandelijks meer dan 433 miljoen actieve gebruikers.
Spotify
Spotify
Spotify is een Zweedse audiostreaming-dienst voor muziek, podcasts en video’s. Sinds hun oprichting in 2006 is het platform uitgegroeid tot de grootste muziekstreamingdienst ter wereld, met maandelijks meer dan 433 miljoen actieve gebruikers.
Spotify is een Zweedse audiostreaming-dienst voor muziek, podcasts en video’s. Sinds hun oprichting in 2006 is het platform uitgegroeid tot de grootste muziekstreamingdienst ter wereld, met maandelijks meer dan 433 miljoen actieve gebruikers.

Ben jij superfan van je favoriete artiest? Dan heb je vast eens een van onderstaande berichten ontvangen! Spotify werkt namelijk samen met artiesten om hun grootste fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen, zoals exclusieve voorverkopen voor aankomende concerten, of exclusieve merchandise-artikelen.

 

Deze aanbiedingen zijn beschikbaar voor Spotify gebruikers van elk type account. De exclusieve aanbiedingen worden verzonden naar luisteraars die volgens de gegevens van Spotify de grootste fans van de artiest zijn en/of naar iedereen die de artiest op Spotify volgt.

 

 

Danique de Groot

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.