Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Fans First!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Danique de Groot
Danique de Groot
21 maart 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Fans First!

Spotify
Spotify
Spotify is een Zweedse audiostreaming-dienst voor muziek, podcasts en video’s. Sinds hun oprichting in 2006 is het platform uitgegroeid tot de grootste muziekstreamingdienst ter wereld, met maandelijks meer dan 433 miljoen actieve gebruikers.
Spotify is een Zweedse audiostreaming-dienst voor muziek, podcasts en video’s. Sinds hun oprichting in 2006 is het platform uitgegroeid tot de grootste muziekstreamingdienst ter wereld, met maandelijks meer dan 433 miljoen actieve gebruikers.
Spotify
Spotify
Spotify is een Zweedse audiostreaming-dienst voor muziek, podcasts en video’s. Sinds hun oprichting in 2006 is het platform uitgegroeid tot de grootste muziekstreamingdienst ter wereld, met maandelijks meer dan 433 miljoen actieve gebruikers.
Spotify is een Zweedse audiostreaming-dienst voor muziek, podcasts en video’s. Sinds hun oprichting in 2006 is het platform uitgegroeid tot de grootste muziekstreamingdienst ter wereld, met maandelijks meer dan 433 miljoen actieve gebruikers.

Ben jij superfan van je favoriete artiest? Dan heb je vast eens een van onderstaande berichten ontvangen! Spotify werkt namelijk samen met artiesten om hun grootste fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen, zoals exclusieve voorverkopen voor aankomende concerten, of exclusieve merchandise-artikelen.

 

Deze aanbiedingen zijn beschikbaar voor Spotify gebruikers van elk type account. De exclusieve aanbiedingen worden verzonden naar luisteraars die volgens de gegevens van Spotify de grootste fans van de artiest zijn en/of naar iedereen die de artiest op Spotify volgt.

 

 

Danique de Groot

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.