Seizoenkaarthouders ontvangen deze maand een bijzonder cadeautje van FC Utrecht. De voetbalclub bestaat namelijk 50 jaar. Normaal gesproken zou dit groots gevierd worden, maar vanwege de coronapandemie kan dat dit jaar niet doorgaan. De club heeft daarom besloten het anders aan te pakken.
Seizoenkaarthouders ontvingen een mail waarin de club aangaf dat de supporters te missen. Dit werd gevold door de aankondiging dat een medewerker van FC Utrecht op een specifiek moment bij de supporter op bezoek zou komen voor een persoonlijk praatje en een kleine verrassing. De verrassing bestond uit verschillende cadeaus, waaronder een sjaal en een rookworst.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.