Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Feest met Bol.com

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
31 oktober 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Feest met Bol.com

Bol.com
Bol.com
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. Miljoenen Nederlanders en Belgen kunnen kiezen binnen meer dan 20 productcategorieën. In 2018 ontving Bol.com onder andere de Publieksprijs Beste Warenhuis en Vakprijs Beste Winkel van Nederland Bol.com”.
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. Miljoenen Nederlanders en Belgen kunnen kiezen binnen meer dan 20 productcategorieën. In 2018 ontving Bol.com onder andere de Publieksprijs Beste Warenhuis en Vakprijs Beste Winkel van Nederland Bol.com”.
Bol.com
Bol.com
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. Miljoenen Nederlanders en Belgen kunnen kiezen binnen meer dan 20 productcategorieën. In 2018 ontving Bol.com onder andere de Publieksprijs Beste Warenhuis en Vakprijs Beste Winkel van Nederland Bol.com”.
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. Miljoenen Nederlanders en Belgen kunnen kiezen binnen meer dan 20 productcategorieën. In 2018 ontving Bol.com onder andere de Publieksprijs Beste Warenhuis en Vakprijs Beste Winkel van Nederland Bol.com”.

Hoera, Leon is 5 jaar klant bij Bol.com. Een uitgelezen kans voor Bol.com om een persoonlijk bericht te sturen met alle mijlpijlen van de afgelopen 5 jaar. Niet alleen ontvang je een leuk bericht, maar ontvang je ook nog eens € 2,50 korting op je volgende bestelling.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.