Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Feest met Bol.com

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
31 oktober 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Feest met Bol.com

Bol.com
Bol.com
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. Miljoenen Nederlanders en Belgen kunnen kiezen binnen meer dan 20 productcategorieën. In 2018 ontving Bol.com onder andere de Publieksprijs Beste Warenhuis en Vakprijs Beste Winkel van Nederland Bol.com”.
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. Miljoenen Nederlanders en Belgen kunnen kiezen binnen meer dan 20 productcategorieën. In 2018 ontving Bol.com onder andere de Publieksprijs Beste Warenhuis en Vakprijs Beste Winkel van Nederland Bol.com”.
Bol.com
Bol.com
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. Miljoenen Nederlanders en Belgen kunnen kiezen binnen meer dan 20 productcategorieën. In 2018 ontving Bol.com onder andere de Publieksprijs Beste Warenhuis en Vakprijs Beste Winkel van Nederland Bol.com”.
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. Miljoenen Nederlanders en Belgen kunnen kiezen binnen meer dan 20 productcategorieën. In 2018 ontving Bol.com onder andere de Publieksprijs Beste Warenhuis en Vakprijs Beste Winkel van Nederland Bol.com”.

Hoera, Leon is 5 jaar klant bij Bol.com. Een uitgelezen kans voor Bol.com om een persoonlijk bericht te sturen met alle mijlpijlen van de afgelopen 5 jaar. Niet alleen ontvang je een leuk bericht, maar ontvang je ook nog eens € 2,50 korting op je volgende bestelling.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.