Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Foodora ziet je graag terug

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
18 juli 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Foodora ziet je graag terug

Foodora
Foodora
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora
Foodora
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.

Als je ooit eten hebt besteld bij Foodora en dit lange tijd niet meer gedaan hebt, dan stuurt Foodora je een brief. De kern van de brief: ‘We zien je graag terug en trakteren daarom op €3,-‘. Via een persoonlijke code die onderaan de brief gegeven wordt, kun je €3,- korting krijgen op je volgende bestelling bij Foodora, mits het een bestelling van minimaal €15,- is.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events