Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Foodora ziet je graag terug

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
18 juli 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Foodora ziet je graag terug

Foodora
Foodora
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora
Foodora
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.

Als je ooit eten hebt besteld bij Foodora en dit lange tijd niet meer gedaan hebt, dan stuurt Foodora je een brief. De kern van de brief: ‘We zien je graag terug en trakteren daarom op €3,-‘. Via een persoonlijke code die onderaan de brief gegeven wordt, kun je €3,- korting krijgen op je volgende bestelling bij Foodora, mits het een bestelling van minimaal €15,- is.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events