Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Foodora ziet je graag terug

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
18 juli 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Foodora ziet je graag terug

Foodora
Foodora
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora
Foodora
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.

Als je ooit eten hebt besteld bij Foodora en dit lange tijd niet meer gedaan hebt, dan stuurt Foodora je een brief. De kern van de brief: ‘We zien je graag terug en trakteren daarom op €3,-‘. Via een persoonlijke code die onderaan de brief gegeven wordt, kun je €3,- korting krijgen op je volgende bestelling bij Foodora, mits het een bestelling van minimaal €15,- is.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.