Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Foodora ziet je graag terug

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
18 juli 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Foodora ziet je graag terug

Foodora
Foodora
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora
Foodora
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.

Als je ooit eten hebt besteld bij Foodora en dit lange tijd niet meer gedaan hebt, dan stuurt Foodora je een brief. De kern van de brief: ‘We zien je graag terug en trakteren daarom op €3,-‘. Via een persoonlijke code die onderaan de brief gegeven wordt, kun je €3,- korting krijgen op je volgende bestelling bij Foodora, mits het een bestelling van minimaal €15,- is.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events