ASOS stuurt haar klanten een e-mail wanneer ze een tijd lang geen aankopen hebben gedaan op de website of de app. In de e-mail, die door een vergelijking met romantische films bewust luchtig wordt gehouden, biedt ASOS haar voormalig klanten 20% op hun volgende bestelling aan. Om voormalig klanten het laatste zetje richting terugkeer te geven laat ASOS een overzicht zien van alles wat ze in de verstreken periode hebben gemist. Zo legt ASOS met hun winbackpoging de basis voor het opnieuw verwelkomen van voormalig klanten. Zou jij opnieuw bij ASOS winkelen?
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.