Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Geef jij Asos een nieuwe kans?

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
21 Maart 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Geef jij Asos een nieuwe kans?

ASOS
ASOS
ASOS plc. is een Britse online mode-en cosmeticawinkel. Het bedrijf is in 2000 in London opgericht en richt zich met name op jongvolwassenen. ASOS staat voor AsSeenOnScreen met de oorspronkelijke slogan “Koop wat je ziet op films en tv” omdat het uitsluitend imitaties van die kleding verkocht (bijvoorbeeld het rode leren jack van Brad Pitt uit de film Fight Club). De website verkoopt inmiddels meer dan 850 merken, waaronder een eigen assortiment kleding en accessoires, en bedient consumenten in meer dan 190 landen.
ASOS plc. is een Britse online mode-en cosmeticawinkel. Het bedrijf is in 2000 in London opgericht en richt zich met name op jongvolwassenen. ASOS staat voor AsSeenOnScreen met de oorspronkelijke slogan “Koop wat je ziet op films en tv” omdat het uitsluitend imitaties van die kleding verkocht (bijvoorbeeld het rode leren jack van Brad Pitt uit de film Fight Club). De website verkoopt inmiddels meer dan 850 merken, waaronder een eigen assortiment kleding en accessoires, en bedient consumenten in meer dan 190 landen.
ASOS
ASOS
ASOS plc. is een Britse online mode-en cosmeticawinkel. Het bedrijf is in 2000 in London opgericht en richt zich met name op jongvolwassenen. ASOS staat voor AsSeenOnScreen met de oorspronkelijke slogan “Koop wat je ziet op films en tv” omdat het uitsluitend imitaties van die kleding verkocht (bijvoorbeeld het rode leren jack van Brad Pitt uit de film Fight Club). De website verkoopt inmiddels meer dan 850 merken, waaronder een eigen assortiment kleding en accessoires, en bedient consumenten in meer dan 190 landen.
ASOS plc. is een Britse online mode-en cosmeticawinkel. Het bedrijf is in 2000 in London opgericht en richt zich met name op jongvolwassenen. ASOS staat voor AsSeenOnScreen met de oorspronkelijke slogan “Koop wat je ziet op films en tv” omdat het uitsluitend imitaties van die kleding verkocht (bijvoorbeeld het rode leren jack van Brad Pitt uit de film Fight Club). De website verkoopt inmiddels meer dan 850 merken, waaronder een eigen assortiment kleding en accessoires, en bedient consumenten in meer dan 190 landen.

ASOS stuurt haar klanten een e-mail wanneer ze een tijd lang geen aankopen hebben gedaan op de website of de app. In de e-mail, die door een vergelijking met romantische films bewust luchtig wordt gehouden, biedt ASOS haar voormalig klanten 20% op hun volgende bestelling aan. Om voormalig klanten het laatste zetje richting terugkeer te geven laat ASOS een overzicht zien van alles wat ze in de verstreken periode hebben gemist. Zo legt ASOS met hun winbackpoging de basis voor het opnieuw verwelkomen van voormalig klanten. Zou jij opnieuw bij ASOS winkelen?

 

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.