Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Geef jij Asos een nieuwe kans?

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
21 Maart 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Geef jij Asos een nieuwe kans?

ASOS
ASOS
ASOS plc. is een Britse online mode-en cosmeticawinkel. Het bedrijf is in 2000 in London opgericht en richt zich met name op jongvolwassenen. ASOS staat voor AsSeenOnScreen met de oorspronkelijke slogan “Koop wat je ziet op films en tv” omdat het uitsluitend imitaties van die kleding verkocht (bijvoorbeeld het rode leren jack van Brad Pitt uit de film Fight Club). De website verkoopt inmiddels meer dan 850 merken, waaronder een eigen assortiment kleding en accessoires, en bedient consumenten in meer dan 190 landen.
ASOS plc. is een Britse online mode-en cosmeticawinkel. Het bedrijf is in 2000 in London opgericht en richt zich met name op jongvolwassenen. ASOS staat voor AsSeenOnScreen met de oorspronkelijke slogan “Koop wat je ziet op films en tv” omdat het uitsluitend imitaties van die kleding verkocht (bijvoorbeeld het rode leren jack van Brad Pitt uit de film Fight Club). De website verkoopt inmiddels meer dan 850 merken, waaronder een eigen assortiment kleding en accessoires, en bedient consumenten in meer dan 190 landen.
ASOS
ASOS
ASOS plc. is een Britse online mode-en cosmeticawinkel. Het bedrijf is in 2000 in London opgericht en richt zich met name op jongvolwassenen. ASOS staat voor AsSeenOnScreen met de oorspronkelijke slogan “Koop wat je ziet op films en tv” omdat het uitsluitend imitaties van die kleding verkocht (bijvoorbeeld het rode leren jack van Brad Pitt uit de film Fight Club). De website verkoopt inmiddels meer dan 850 merken, waaronder een eigen assortiment kleding en accessoires, en bedient consumenten in meer dan 190 landen.
ASOS plc. is een Britse online mode-en cosmeticawinkel. Het bedrijf is in 2000 in London opgericht en richt zich met name op jongvolwassenen. ASOS staat voor AsSeenOnScreen met de oorspronkelijke slogan “Koop wat je ziet op films en tv” omdat het uitsluitend imitaties van die kleding verkocht (bijvoorbeeld het rode leren jack van Brad Pitt uit de film Fight Club). De website verkoopt inmiddels meer dan 850 merken, waaronder een eigen assortiment kleding en accessoires, en bedient consumenten in meer dan 190 landen.

ASOS stuurt haar klanten een e-mail wanneer ze een tijd lang geen aankopen hebben gedaan op de website of de app. In de e-mail, die door een vergelijking met romantische films bewust luchtig wordt gehouden, biedt ASOS haar voormalig klanten 20% op hun volgende bestelling aan. Om voormalig klanten het laatste zetje richting terugkeer te geven laat ASOS een overzicht zien van alles wat ze in de verstreken periode hebben gemist. Zo legt ASOS met hun winbackpoging de basis voor het opnieuw verwelkomen van voormalig klanten. Zou jij opnieuw bij ASOS winkelen?

 

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 Mei 2023

Een avondje Gerechtigheid

Amnesty International vraagt op een interactieve manier aandacht voor de onderdrukking van inwoners in Afghanistan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 Mei 2023

Een avondje Gerechtigheid

Amnesty International vraagt op een interactieve manier aandacht voor de onderdrukking van inwoners in Afghanistan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Mei 2023

Vier de schoonheid van alle moeders

Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Mei 2023

Vier de schoonheid van alle moeders

Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 april 2023

SportCity mist je...

SportCity leden hebben de mogelijkheid om vrienden een dagje gratis mee te laten sporten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 april 2023

SportCity mist je...

SportCity leden hebben de mogelijkheid om vrienden een dagje gratis mee te laten sporten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events