Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Geef je kledingkast een update

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 maart 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Geef je kledingkast een update

Levi’s
Levi’s
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Levi’s
Levi’s
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.

Ben je member en heb je al een tijdje niet meer gewinkeld bij Levi’s? Dan kan je dit mailtje van Levi’s verwachten. In de e-mail laat Levi’s zien hoeveel punten je al hebt verdiend en welke korting je daarmee krijgt. Dat is toch weer een mooi excuus om je kledingkast een update te geven!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.