Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Geef je kledingkast een update

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 maart 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Geef je kledingkast een update

Levi’s
Levi’s
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Levi’s
Levi’s
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.

Ben je member en heb je al een tijdje niet meer gewinkeld bij Levi’s? Dan kan je dit mailtje van Levi’s verwachten. In de e-mail laat Levi’s zien hoeveel punten je al hebt verdiend en welke korting je daarmee krijgt. Dat is toch weer een mooi excuus om je kledingkast een update te geven!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.