Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Gefelicitaart bij GAMMA

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
GAMMA trakteert de jarige! Ben je aangemeld als voordeelpashouder? Dan ontvang je op je verjaardag gefelicitaart korting.
Redactie LoyaltyFacts
17 maart 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Gefelicitaart bij GAMMA

GAMMA trakteert de jarige! Ben je aangemeld als voordeelpashouder? Dan ontvang je op je verjaardag gefelicitaart korting.
GAMMA
GAMMA
GAMMA is, met 166 bouwmarkten, de nummer één in de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. GAMMA wil voorzien in de behoefte van de consument bij het verbouwen, onderhoud en verfraaien van de gehele woning en de directe omgeving, zoals de tuin en de garage.
GAMMA is, met 166 bouwmarkten, de nummer één in de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. GAMMA wil voorzien in de behoefte van de consument bij het verbouwen, onderhoud en verfraaien van de gehele woning en de directe omgeving, zoals de tuin en de garage.
GAMMA
GAMMA
GAMMA is, met 166 bouwmarkten, de nummer één in de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. GAMMA wil voorzien in de behoefte van de consument bij het verbouwen, onderhoud en verfraaien van de gehele woning en de directe omgeving, zoals de tuin en de garage.
GAMMA is, met 166 bouwmarkten, de nummer één in de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. GAMMA wil voorzien in de behoefte van de consument bij het verbouwen, onderhoud en verfraaien van de gehele woning en de directe omgeving, zoals de tuin en de garage.

GAMMA trakteert de jarige! Ben je aangemeld als voordeelpashouder? Dan ontvang je op je verjaardag korting. Klik hier voor de case: GAMMA Voordeelpas.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.