Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Gelukswensen van Greenpeace

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
20 januari 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Gelukswensen van Greenpeace

Greenpeace
Greenpeace
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.
Greenpeace
Greenpeace
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt de milieuorganisatie je een feestelijke mail om alvast in de sferen te komen. Naast dat je van harte wordt gefeliciteerd maakt de directeur ook gebruik van het moment om je te bedanken voor je steun. Daarnaast doet Greenpeace een voorstel om dit jaar eens NIKS te vragen, een symbolisch cadeau waarmee er een bijdrage wordt gedaan aan de missie van de organisatie. Een overweging waard na dit hartverwarmende mailmoment!

 

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.