Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Gelukswensen van Greenpeace

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
20 januari 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Gelukswensen van Greenpeace

Greenpeace
Greenpeace
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.
Greenpeace
Greenpeace
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt de milieuorganisatie je een feestelijke mail om alvast in de sferen te komen. Naast dat je van harte wordt gefeliciteerd maakt de directeur ook gebruik van het moment om je te bedanken voor je steun. Daarnaast doet Greenpeace een voorstel om dit jaar eens NIKS te vragen, een symbolisch cadeau waarmee er een bijdrage wordt gedaan aan de missie van de organisatie. Een overweging waard na dit hartverwarmende mailmoment!

 

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.