Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt de milieuorganisatie je een feestelijke mail om alvast in de sferen te komen. Naast dat je van harte wordt gefeliciteerd maakt de directeur ook gebruik van het moment om je te bedanken voor je steun. Daarnaast doet Greenpeace een voorstel om dit jaar eens NIKS te vragen, een symbolisch cadeau waarmee er een bijdrage wordt gedaan aan de missie van de organisatie. Een overweging waard na dit hartverwarmende mailmoment!
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.