Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Greetz is 15 jaar!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
13 september 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Greetz is 15 jaar!

Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.

GREETZ IS 15 JAAR EN TRAKTEERT!

Bij elke bestelling ontvang je een verrassing en maak je kans op een hoofdprijs!

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.