Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Haai-alarm!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
29 maart 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Haai-alarm!

ZAPP YOUR PLANET
ZAPP YOUR PLANET
Zapp Your Planet is een televisieprogramma dat werd uitgezonden door Zapp, de Nederlandse jeugdzender van de NPO. In dit programma gingen vier presentatoren van Zapp de strijd met elkaar aan om een expeditie naar het buitenland. Doel was om de doelgroep bewuster te maken van milieu en klimaatverandering
Zapp Your Planet is een televisieprogramma dat werd uitgezonden door Zapp, de Nederlandse jeugdzender van de NPO. In dit programma gingen vier presentatoren van Zapp de strijd met elkaar aan om een expeditie naar het buitenland. Doel was om de doelgroep bewuster te maken van milieu en klimaatverandering
ZAPP YOUR PLANET
ZAPP YOUR PLANET
Zapp Your Planet is een televisieprogramma dat werd uitgezonden door Zapp, de Nederlandse jeugdzender van de NPO. In dit programma gingen vier presentatoren van Zapp de strijd met elkaar aan om een expeditie naar het buitenland. Doel was om de doelgroep bewuster te maken van milieu en klimaatverandering
Zapp Your Planet is een televisieprogramma dat werd uitgezonden door Zapp, de Nederlandse jeugdzender van de NPO. In dit programma gingen vier presentatoren van Zapp de strijd met elkaar aan om een expeditie naar het buitenland. Doel was om de doelgroep bewuster te maken van milieu en klimaatverandering

Kinderen die lid zijn van de WNF Rangerclub kregen afgelopen maand allemaal een actiepakket thuisgestuurd om ze geld in te laten zamelen voor het doel Haai-alarm!, een gezamenlijk actie van de WNF Rangerclub en NPO Zapp. Het geld dat opgehaald wordt moet ten goede komen van de bedreigde haai. Het pakket bestaat uit een brief, een vel met actiekaartjes en een actieboekje. In de brief wordt het probleem uitgelegd aan de kinderen en de werking van de actie toegelicht.

 

 

De kinderen moeten ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen de actiekaarten in hun boekjes gaan invullen om te doneren aan het doel. Om dit te bewerkstelligen worden meerdere suggesties gedaan, bijvoorbeeld cakejes bakken of klusjes doen voor de buren. Om ze nog even extra motivatie te geven zijn er ook nog eens prijzen te winnen.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events