Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Haai-alarm!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
29 maart 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Haai-alarm!

ZAPP YOUR PLANET
ZAPP YOUR PLANET
Zapp Your Planet is een televisieprogramma dat werd uitgezonden door Zapp, de Nederlandse jeugdzender van de NPO. In dit programma gingen vier presentatoren van Zapp de strijd met elkaar aan om een expeditie naar het buitenland. Doel was om de doelgroep bewuster te maken van milieu en klimaatverandering
Zapp Your Planet is een televisieprogramma dat werd uitgezonden door Zapp, de Nederlandse jeugdzender van de NPO. In dit programma gingen vier presentatoren van Zapp de strijd met elkaar aan om een expeditie naar het buitenland. Doel was om de doelgroep bewuster te maken van milieu en klimaatverandering
ZAPP YOUR PLANET
ZAPP YOUR PLANET
Zapp Your Planet is een televisieprogramma dat werd uitgezonden door Zapp, de Nederlandse jeugdzender van de NPO. In dit programma gingen vier presentatoren van Zapp de strijd met elkaar aan om een expeditie naar het buitenland. Doel was om de doelgroep bewuster te maken van milieu en klimaatverandering
Zapp Your Planet is een televisieprogramma dat werd uitgezonden door Zapp, de Nederlandse jeugdzender van de NPO. In dit programma gingen vier presentatoren van Zapp de strijd met elkaar aan om een expeditie naar het buitenland. Doel was om de doelgroep bewuster te maken van milieu en klimaatverandering

Kinderen die lid zijn van de WNF Rangerclub kregen afgelopen maand allemaal een actiepakket thuisgestuurd om ze geld in te laten zamelen voor het doel Haai-alarm!, een gezamenlijk actie van de WNF Rangerclub en NPO Zapp. Het geld dat opgehaald wordt moet ten goede komen van de bedreigde haai. Het pakket bestaat uit een brief, een vel met actiekaartjes en een actieboekje. In de brief wordt het probleem uitgelegd aan de kinderen en de werking van de actie toegelicht.

 

 

De kinderen moeten ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen de actiekaarten in hun boekjes gaan invullen om te doneren aan het doel. Om dit te bewerkstelligen worden meerdere suggesties gedaan, bijvoorbeeld cakejes bakken of klusjes doen voor de buren. Om ze nog even extra motivatie te geven zijn er ook nog eens prijzen te winnen.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events