Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Hardlopen tijdens de Corona crisis

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 maart 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Hardlopen tijdens de Corona crisis

Runnersworld
Runnersworld
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.
Runnersworld
Runnersworld
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.

In deze periode moeten we veel binnen zitten. Toch is het fijn om fit te blijven wanneer sporten in de sportschool niet meer mogelijk is. Runnersworld heeft speciaal voor hun leden een blog geschreven met tip en tricks. Ze hebben drie schema’s gemaakt zodat zowel beginnende hardlopers als getrainde hardlopers wat eraan hebben.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.