Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Hardlopen tijdens de Corona crisis

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 maart 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Hardlopen tijdens de Corona crisis

Runnersworld
Runnersworld
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.
Runnersworld
Runnersworld
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.

In deze periode moeten we veel binnen zitten. Toch is het fijn om fit te blijven wanneer sporten in de sportschool niet meer mogelijk is. Runnersworld heeft speciaal voor hun leden een blog geschreven met tip en tricks. Ze hebben drie schema’s gemaakt zodat zowel beginnende hardlopers als getrainde hardlopers wat eraan hebben.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.