Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Hardlopen tijdens de Corona crisis

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 maart 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Hardlopen tijdens de Corona crisis

Runnersworld
Runnersworld
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.
Runnersworld
Runnersworld
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.
Runnersworld is in 1988 opgericht door verschillende eigenaren van sportwinkels. Zij besloten samen een hardloopspeciaalzaak te starten. Runnersworld is door de consument zeven keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport: in 2007, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2018.

In deze periode moeten we veel binnen zitten. Toch is het fijn om fit te blijven wanneer sporten in de sportschool niet meer mogelijk is. Runnersworld heeft speciaal voor hun leden een blog geschreven met tip en tricks. Ze hebben drie schema’s gemaakt zodat zowel beginnende hardlopers als getrainde hardlopers wat eraan hebben.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.