Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Helden op sokken

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
21 Juli 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Helden op sokken

Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.

Jumbo benut haar samenwerking met HEMA om met hun spaarprogramma leuk in te spelen op de actualiteit. Met het oog op de 110e editie van de Tour de France, die van 1 tot en met 23 juli 2023 werd verreden, bied de supermarktketen limited editions gelukssokken aan. Klanten van de Jumbo kunnen deze unieke sokken bij elke HEMA ophalen door het inwisselen van 50 punten.

 

Met deze actie maakt Jumbo een slimme connectie met het door hun gesponsorde Jumbo-Visma wielerteam, dat ook in de Tour de France van 2023 weer een mooie sportieve prestatie heeft neergezet. Zou Jumbo renner Jonas Vingegaard zijn zege in de ronde van Frankrijk te danken hebben aan de sokken van zijn sponsor?

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.