Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Helden op sokken

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
21 Juli 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Helden op sokken

Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.

Jumbo benut haar samenwerking met HEMA om met hun spaarprogramma leuk in te spelen op de actualiteit. Met het oog op de 110e editie van de Tour de France, die van 1 tot en met 23 juli 2023 werd verreden, bied de supermarktketen limited editions gelukssokken aan. Klanten van de Jumbo kunnen deze unieke sokken bij elke HEMA ophalen door het inwisselen van 50 punten.

 

Met deze actie maakt Jumbo een slimme connectie met het door hun gesponsorde Jumbo-Visma wielerteam, dat ook in de Tour de France van 2023 weer een mooie sportieve prestatie heeft neergezet. Zou Jumbo renner Jonas Vingegaard zijn zege in de ronde van Frankrijk te danken hebben aan de sokken van zijn sponsor?

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.