Jumbo benut haar samenwerking met HEMA om met hun spaarprogramma leuk in te spelen op de actualiteit. Met het oog op de 110e editie van de Tour de France, die van 1 tot en met 23 juli 2023 werd verreden, bied de supermarktketen limited editions gelukssokken aan. Klanten van de Jumbo kunnen deze unieke sokken bij elke HEMA ophalen door het inwisselen van 50 punten.
Met deze actie maakt Jumbo een slimme connectie met het door hun gesponsorde Jumbo-Visma wielerteam, dat ook in de Tour de France van 2023 weer een mooie sportieve prestatie heeft neergezet. Zou Jumbo renner Jonas Vingegaard zijn zege in de ronde van Frankrijk te danken hebben aan de sokken van zijn sponsor?
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.