Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

HelloFresh kookt in 2022 graag weer met je verder

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 januari 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

HelloFresh kookt in 2022 graag weer met je verder

HelloFresh
HelloFresh
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.
HelloFresh
HelloFresh
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.

HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25% korting aan te bieden op 4 boxen, spoort HelloFresh hen aan om weer mee te koken en de goede eetgewoonten weer op te pakken. Met de campagne hoopt de leverancier van maaltijdboxen verloren abonnees weer terug te winnen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events