Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

HelloFresh kookt in 2022 graag weer met je verder

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 januari 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

HelloFresh kookt in 2022 graag weer met je verder

HelloFresh
HelloFresh
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.
HelloFresh
HelloFresh
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.

HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25% korting aan te bieden op 4 boxen, spoort HelloFresh hen aan om weer mee te koken en de goede eetgewoonten weer op te pakken. Met de campagne hoopt de leverancier van maaltijdboxen verloren abonnees weer terug te winnen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.