Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Het cliniclowns effect

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
24 juni 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Het cliniclowns effect

Cliniclowns
Cliniclowns
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Cliniclowns
Cliniclowns
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.

Jaarlijks krijgen donateurs van de Cliniclowns een jaaroverzicht. Bovendien ontvangen zij het donateursblad van de CliniClowns: Lach. Het magazine biedt doorkijkjes in de wereld van CliniClowns. Dit heeft als doel om de binding en loyaliteit te vergroten, donateurs te informeren over concrete resultaten, het aanzetten tot actie en interactie en het realiseren van respons, en werven van fondsen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events