Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Het cliniclowns effect

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
24 juni 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Het cliniclowns effect

Cliniclowns
Cliniclowns
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Cliniclowns
Cliniclowns
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.

Jaarlijks krijgen donateurs van de Cliniclowns een jaaroverzicht. Bovendien ontvangen zij het donateursblad van de CliniClowns: Lach. Het magazine biedt doorkijkjes in de wereld van CliniClowns. Dit heeft als doel om de binding en loyaliteit te vergroten, donateurs te informeren over concrete resultaten, het aanzetten tot actie en interactie en het realiseren van respons, en werven van fondsen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.