Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Het cliniclowns effect

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
24 juni 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Het cliniclowns effect

Cliniclowns
Cliniclowns
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Cliniclowns
Cliniclowns
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.

Jaarlijks krijgen donateurs van de Cliniclowns een jaaroverzicht. Bovendien ontvangen zij het donateursblad van de CliniClowns: Lach. Het magazine biedt doorkijkjes in de wereld van CliniClowns. Dit heeft als doel om de binding en loyaliteit te vergroten, donateurs te informeren over concrete resultaten, het aanzetten tot actie en interactie en het realiseren van respons, en werven van fondsen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events