Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Het is tijd voor ‘het’ gesprek…

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
17 oktober 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Het is tijd voor ‘het’ gesprek…

Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.

‘Vind je ons nog leuk?’ is de vraag die Greetz stelt aan ‘oude geliefden’; klanten die een tijd geleden een product hebben besteld en zich hebben aangemeld voor communicatie. Het is een tijd geleden dat een klant iets heeft besteld, Greetz snapt daarom de hint en vindt het tijd voor ‘het gesprek’.  Zij vragen of de (oude) klant nog communicatie wilt ontvangen. Met deze opvallende e-mail wil Greetz weer onder de aandacht komen van de (oude) klant zodat er vaker aan hen wordt gedacht en hopelijk weer wordt besteld.

 

 

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.