Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Het is tijd voor ‘het’ gesprek…

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
17 oktober 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Het is tijd voor ‘het’ gesprek…

Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.

‘Vind je ons nog leuk?’ is de vraag die Greetz stelt aan ‘oude geliefden’; klanten die een tijd geleden een product hebben besteld en zich hebben aangemeld voor communicatie. Het is een tijd geleden dat een klant iets heeft besteld, Greetz snapt daarom de hint en vindt het tijd voor ‘het gesprek’.  Zij vragen of de (oude) klant nog communicatie wilt ontvangen. Met deze opvallende e-mail wil Greetz weer onder de aandacht komen van de (oude) klant zodat er vaker aan hen wordt gedacht en hopelijk weer wordt besteld.

 

 

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 juni 2024

Join de Beauty Squad!

Word lid van e.l.f’s Beauty Squad en ontvang veel exclusieve samples, verrassingen en voordelen als Fan, Pro of Icon.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 juni 2024

Join de Beauty Squad!

Word lid van e.l.f’s Beauty Squad en ontvang veel exclusieve samples, verrassingen en voordelen als Fan, Pro of Icon.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2024

Koop, kras, en krijg met de waanzinnige winweken.

De Etos Waanzinnige Winweken zijn terug! Bij elke aankoop kans op verschillende prijzen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2024

Koop, kras, en krijg met de waanzinnige winweken.

De Etos Waanzinnige Winweken zijn terug! Bij elke aankoop kans op verschillende prijzen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.