Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Het is tijd voor ‘het’ gesprek…

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
17 oktober 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Het is tijd voor ‘het’ gesprek…

Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen.

‘Vind je ons nog leuk?’ is de vraag die Greetz stelt aan ‘oude geliefden’; klanten die een tijd geleden een product hebben besteld en zich hebben aangemeld voor communicatie. Het is een tijd geleden dat een klant iets heeft besteld, Greetz snapt daarom de hint en vindt het tijd voor ‘het gesprek’.  Zij vragen of de (oude) klant nog communicatie wilt ontvangen. Met deze opvallende e-mail wil Greetz weer onder de aandacht komen van de (oude) klant zodat er vaker aan hen wordt gedacht en hopelijk weer wordt besteld.

 

 

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events