Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Hoogtepunten van BNNVARA

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
31 december 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Hoogtepunten van BNNVARA

BNNVARA
BNNVARA
BNNVARA
BNNVARA

 

EEN TERUGBLIK OP 2018

BNNVARA is trots met wat ze samen in 2018 met hun leden bereikt hebben. Dit laten ze zien door terug te kijken naar een jaar waar veel gebeurd is. Zo kregen zij gemiddeld 7 uur per dag zendtijd, hadden ze 224 programma’s op televisie en  waren er dit jaar 386 First Dates. Dat is toch wel iets om trots op te zijn!

 

 

 

Benieuwd wat BNNVARA nog meer heeft bereikt het afgelopen jaar? Bekijk hier de hoogtepunten.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.