
Op Wereldslaapdag maakt IKEA dromen waar door zijn Nederlandse winkels om te toveren tot een “Hotel IKEA”. Klanten krijgen de kans om een nacht door te brengen tussen de showroommeubels, iets wat voor velen een langgekoesterde wens is. Gasten worden in de watten gelegd met een diner, een workshop over slaaprituelen en kunnen genieten van Zweedse late night snacks. Na deze unieke ervaring slapen ze in een ingerichte IKEA slaapkamer en kunnen ze ’s ochtends genieten van een typisch IKEA ontbijt. Deze bijzondere beleving versterkt de klantloyaliteit en creëert een diepere verbondenheid met het merk, door klanten een avontuur te bieden dat hen uitnodigt om vaker terug te keren.
Bron: https://www.ikea.com/nl/nl/newsroom/corporate-news/nederlandse-winkels-openen-na-sluitingstijd-hun-deuren-als-hotel-ikea-pub66a70230/
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.