Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Mirte van der Werff
Mirte van der Werff
8 maart 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas
Douglas
Douglas is een bekende Europese winkelketen die gespecialiseerd is in luxe cosmetica, parfums en verzorgingsproducten. Opgericht in 1821 in Duitsland, heeft Douglas zich ontwikkeld tot een toonaangevende speler in de beautybranche met honderden winkels verspreid over Europa.
Douglas is een bekende Europese winkelketen die gespecialiseerd is in luxe cosmetica, parfums en verzorgingsproducten. Opgericht in 1821 in Duitsland, heeft Douglas zich ontwikkeld tot een toonaangevende speler in de beautybranche met honderden winkels verspreid over Europa.
Douglas
Douglas
Douglas is een bekende Europese winkelketen die gespecialiseerd is in luxe cosmetica, parfums en verzorgingsproducten. Opgericht in 1821 in Duitsland, heeft Douglas zich ontwikkeld tot een toonaangevende speler in de beautybranche met honderden winkels verspreid over Europa.
Douglas is een bekende Europese winkelketen die gespecialiseerd is in luxe cosmetica, parfums en verzorgingsproducten. Opgericht in 1821 in Duitsland, heeft Douglas zich ontwikkeld tot een toonaangevende speler in de beautybranche met honderden winkels verspreid over Europa.

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciaal samengestelde landingspagina die draait om de kracht, talenten en prestaties van vrouwen wereldwijd. Met een zorgvuldig geselecteerd assortiment van female founded brands, statement geuren en exclusieve Women’s Day Deals, benadrukt Douglas niet alleen de kwaliteit en diversiteit van hun aanbod, maar ook de missie om vrouwen te ondersteunen en te inspireren. Door in te spelen op deze belangrijke dag laat Douglas zien dat het merk niet alleen producten verkoopt, maar zich actief inzet voor de sociale thema’s die vrouwen wereldwijd aangaan. Deze aanpak versterkt de loyaliteit van klanten, die zich meer verbonden voelen met een merk dat hun waarden weerspiegelt en bijdraagt aan de positieve veranderingen die ze belangrijk vinden.
 

 

Mirte van der Werff

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.