
Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciaal samengestelde landingspagina die draait om de kracht, talenten en prestaties van vrouwen wereldwijd. Met een zorgvuldig geselecteerd assortiment van female founded brands, statement geuren en exclusieve Women’s Day Deals, benadrukt Douglas niet alleen de kwaliteit en diversiteit van hun aanbod, maar ook de missie om vrouwen te ondersteunen en te inspireren. Door in te spelen op deze belangrijke dag laat Douglas zien dat het merk niet alleen producten verkoopt, maar zich actief inzet voor de sociale thema’s die vrouwen wereldwijd aangaan. Deze aanpak versterkt de loyaliteit van klanten, die zich meer verbonden voelen met een merk dat hun waarden weerspiegelt en bijdraagt aan de positieve veranderingen die ze belangrijk vinden.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.