Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Invito bedankt bezoekers

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

19 Juli 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Invito bedankt bezoekers

Invito
Invito
Invito
Invito

De coronamaatregelen voor winkels zijn inmiddels al een tijd aan het versoepelen. Hierdoor is winkelen nu weer mogelijk zonder dat men een mondkapje hoeft te dragen of een afspraak moet maken. Dit is het afgelopen jaar echter ook anders geweest. Na een paar maanden gesloten te zijn geweest, mochten niet-essentiële winkels in februari weer bezoekers ontvangen. Op afspraak, dat wel. Toch leidde dit tot veel blijdschap bij shoppers, ondernemers en winkelmedewerkers.

Kledingzaak Invito wilde haar klanten in deze periode extra waarderen. Alle mensen die een tijdslot reserveerden, ontvingen een e-mail waarin Invito hen bedankte voor het bezoek en benadrukte hoe fijn was om weer klanten te kunnen ontvangen.

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.