De coronamaatregelen voor winkels zijn inmiddels al een tijd aan het versoepelen. Hierdoor is winkelen nu weer mogelijk zonder dat men een mondkapje hoeft te dragen of een afspraak moet maken. Dit is het afgelopen jaar echter ook anders geweest. Na een paar maanden gesloten te zijn geweest, mochten niet-essentiële winkels in februari weer bezoekers ontvangen. Op afspraak, dat wel. Toch leidde dit tot veel blijdschap bij shoppers, ondernemers en winkelmedewerkers.
Kledingzaak Invito wilde haar klanten in deze periode extra waarderen. Alle mensen die een tijdslot reserveerden, ontvingen een e-mail waarin Invito hen bedankte voor het bezoek en benadrukte hoe fijn was om weer klanten te kunnen ontvangen.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.