Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Jaaroverzicht PicNic!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
5 januari 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Jaaroverzicht PicNic!

Picnic: online boodschappen service
Picnic: online boodschappen service
Picnic
Picnic
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.
Picnic: online boodschappen service
Picnic: online boodschappen service
Picnic
Picnic
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.

Na de zomerupdate van PicNic een half jaar geleden, heeft het supermarkt-bezorgbedrijf nu een jaaroverzicht gestuurd naar haar klanten. Hierin werd opgesomd hoe vaak jij gebruik hebt gemaakt van de service, en hoeveel kilo’s tillen dit jou bespaard heeft.

Naast de persoonlijke opsomming van gegevens werd samengevat hoeveel gebruik is gemaakt van PicNic in 2017 in het algeheel. Zo heeft de persoon die het meest gebruik heeft gemaakt van PicNic maar liefst 181 bestelling geplaatst. En is in totaal 18,1 miljoen kilo boodschappen thuis bezorgd.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

30 Mei 2023

Excuses van Pathé

Bioscoopketen Pathé geeft een verkeerd gestuurde mail ridderlijke toe met een ludiek excuusbericht.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

30 Mei 2023

Excuses van Pathé

Bioscoopketen Pathé geeft een verkeerd gestuurde mail ridderlijke toe met een ludiek excuusbericht.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Mei 2023

Vier de schoonheid van alle moeders

Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Mei 2023

Vier de schoonheid van alle moeders

Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 april 2023

SportCity mist je...

SportCity leden hebben de mogelijkheid om vrienden een dagje gratis mee te laten sporten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 april 2023

SportCity mist je...

SportCity leden hebben de mogelijkheid om vrienden een dagje gratis mee te laten sporten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events