Ook voor 2018 heeft Picnic een jaaroverzicht gestuurd naar al haar klanten. Het jaaroverzicht laat zien hoe vaak jij gebruik hebt gemaakt van Picnic en hoeveel producten ze bij jou bezorgd hebben. Naast de persoonlijke boodschap laat Picnic ook zien wat er in de vier seizoenen van 2018 het meest gekocht is.
Zo zijn er bijvoorbeeld in de zomer van 2018 vijf keer meer ijsklontjes gekocht dan in andere seizoenen én is er in de winter, niet geheel verrassend, tien keer meer Glühwein gekocht.
In 2018 reed Picnic 3.291.004 kilometer om boodschappen te bezorgen en hebben ze momenteel 653 elektrische auto’s op de weg om de boodschappen te bezorgen!
Als je op onderstaande afbeelding klikt, kan je het jaaroverzicht van Picnic in het groot bekijken.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.