Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Je huis is ZO schoongemaakt

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lisanne Kooijmans
Lisanne Kooijmans
21 Augustus 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO
ZO
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.
ZO
ZO
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.

ZO verrast haar klanten met de gouden tip voor een schoon huis. Veel mensen zien op tegen schoonmaken en stellen het vaak uit. Er wordt pas schoongemaakt als het vuil zichtbaar is. Maar dan heb je vaak agressieve schoonmaakmiddelen nodig. Zo geeft aan dat schoonmaken een psychologische drempel heeft en dat zij de gouden tip hebben om deze drempel te verlagen. ZO heeft namelijk een fles die je neerzet op de plek waar je hem gebruikt.

 

 

Je kan ZO sanitair schoon bijvoorbeeld naast je shampooflessen en douchegel zetten. Hierdoor kan je na het douchen gelijk je cabine insprayen en laten drogen, hierdoor voorkom je kalk- en zeepaanslag. Maar niet alleen in de douche komt de fles goed van pas. ZO alles schoon zet je makkelijk op je bureau, hierdoor kan je aan het einde van je werkdag even je toetsenbord verschonen. Dit is namelijk een bron van bacteriën en vuil. Je kan een fles van ZO ook neerzetten in de keuken, garage of auto.

 

ZO heeft de flessen ontworpen dat deze een leven lang meegaan en bijgevuld kunnen worden. Op deze manier willen ze onnodig vervoer van spullen vermijden. De klant krijgt naast deze tips een korting op de ‘Forever bottles’ met levenslange garantie. Met deze mail wil ZO klanten stimuleren om hun duurzame schoonmaaksysteem te gebruiken en stappen zetten om hun ambitie ‘een schone plek voor iedereen, zonder dat we het milieu om zeep helpen’ te behalen.

 

 

Lisanne Kooijmans

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.