Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Je huis is ZO schoongemaakt

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lisanne Kooijmans
Lisanne Kooijmans
21 Augustus 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO
ZO
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.
ZO
ZO
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.

ZO verrast haar klanten met de gouden tip voor een schoon huis. Veel mensen zien op tegen schoonmaken en stellen het vaak uit. Er wordt pas schoongemaakt als het vuil zichtbaar is. Maar dan heb je vaak agressieve schoonmaakmiddelen nodig. Zo geeft aan dat schoonmaken een psychologische drempel heeft en dat zij de gouden tip hebben om deze drempel te verlagen. ZO heeft namelijk een fles die je neerzet op de plek waar je hem gebruikt.

 

 

Je kan ZO sanitair schoon bijvoorbeeld naast je shampooflessen en douchegel zetten. Hierdoor kan je na het douchen gelijk je cabine insprayen en laten drogen, hierdoor voorkom je kalk- en zeepaanslag. Maar niet alleen in de douche komt de fles goed van pas. ZO alles schoon zet je makkelijk op je bureau, hierdoor kan je aan het einde van je werkdag even je toetsenbord verschonen. Dit is namelijk een bron van bacteriën en vuil. Je kan een fles van ZO ook neerzetten in de keuken, garage of auto.

 

ZO heeft de flessen ontworpen dat deze een leven lang meegaan en bijgevuld kunnen worden. Op deze manier willen ze onnodig vervoer van spullen vermijden. De klant krijgt naast deze tips een korting op de ‘Forever bottles’ met levenslange garantie. Met deze mail wil ZO klanten stimuleren om hun duurzame schoonmaaksysteem te gebruiken en stappen zetten om hun ambitie ‘een schone plek voor iedereen, zonder dat we het milieu om zeep helpen’ te behalen.

 

 

Lisanne Kooijmans

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde van Lucardi

Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde van Lucardi

Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.