Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Jeans Centre helpt Blue monday te verslaan

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Jeans Centre helpt Blue monday te verslaan

Jeans Centre
Jeans Centre
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre
Jeans Centre
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.

Klanten die bij Jeans Centre een account hebben, ontvingen een e-mail op Blue monday. Deze e-mail bevatte een kortingscode voor gratis verzending bij een volgende bestelling. Hiermee wilt Jeans Centre de eventuele negatieve gevoelens op Blue monday verzachten en de klant laten weten dat aan hen gedacht wordt.

Om verder een positieve draai te geven aan de blauwe maandag, konden klanten ook meedoen aan een win-actie. Hiervoor dienden zij een foto of video te maken waarbij zij aan een spijkerbroek hangen. Na het plaatsen van de foto of video op social media met de hashtag #hanginthere, maakte de klant kans op een jaar lang gratis jeans.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.