Klanten die bij Jeans Centre een account hebben, ontvingen een e-mail op Blue monday. Deze e-mail bevatte een kortingscode voor gratis verzending bij een volgende bestelling. Hiermee wilt Jeans Centre de eventuele negatieve gevoelens op Blue monday verzachten en de klant laten weten dat aan hen gedacht wordt.
Om verder een positieve draai te geven aan de blauwe maandag, konden klanten ook meedoen aan een win-actie. Hiervoor dienden zij een foto of video te maken waarbij zij aan een spijkerbroek hangen. Na het plaatsen van de foto of video op social media met de hashtag #hanginthere, maakte de klant kans op een jaar lang gratis jeans.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.