Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Jeans Centre helpt Blue monday te verslaan

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Jeans Centre helpt Blue monday te verslaan

Jeans Centre
Jeans Centre
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre
Jeans Centre
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.

Klanten die bij Jeans Centre een account hebben, ontvingen een e-mail op Blue monday. Deze e-mail bevatte een kortingscode voor gratis verzending bij een volgende bestelling. Hiermee wilt Jeans Centre de eventuele negatieve gevoelens op Blue monday verzachten en de klant laten weten dat aan hen gedacht wordt.

Om verder een positieve draai te geven aan de blauwe maandag, konden klanten ook meedoen aan een win-actie. Hiervoor dienden zij een foto of video te maken waarbij zij aan een spijkerbroek hangen. Na het plaatsen van de foto of video op social media met de hashtag #hanginthere, maakte de klant kans op een jaar lang gratis jeans.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.