Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Jeans Centre helpt Blue monday te verslaan

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Jeans Centre helpt Blue monday te verslaan

Jeans Centre
Jeans Centre
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre
Jeans Centre
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.

Klanten die bij Jeans Centre een account hebben, ontvingen een e-mail op Blue monday. Deze e-mail bevatte een kortingscode voor gratis verzending bij een volgende bestelling. Hiermee wilt Jeans Centre de eventuele negatieve gevoelens op Blue monday verzachten en de klant laten weten dat aan hen gedacht wordt.

Om verder een positieve draai te geven aan de blauwe maandag, konden klanten ook meedoen aan een win-actie. Hiervoor dienden zij een foto of video te maken waarbij zij aan een spijkerbroek hangen. Na het plaatsen van de foto of video op social media met de hashtag #hanginthere, maakte de klant kans op een jaar lang gratis jeans.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events