Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Jeans Centre helpt Blue monday te verslaan

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Jeans Centre helpt Blue monday te verslaan

Jeans Centre
Jeans Centre
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre
Jeans Centre
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.
Jeans Centre is een merk dat inmiddels ruim 43 jaar bestaat. Jeans Centre is uitgegroeid tot een Jeansspecialist met bijna 100 winkels en een webshop in Nederland en België.

Klanten die bij Jeans Centre een account hebben, ontvingen een e-mail op Blue monday. Deze e-mail bevatte een kortingscode voor gratis verzending bij een volgende bestelling. Hiermee wilt Jeans Centre de eventuele negatieve gevoelens op Blue monday verzachten en de klant laten weten dat aan hen gedacht wordt.

Om verder een positieve draai te geven aan de blauwe maandag, konden klanten ook meedoen aan een win-actie. Hiervoor dienden zij een foto of video te maken waarbij zij aan een spijkerbroek hangen. Na het plaatsen van de foto of video op social media met de hashtag #hanginthere, maakte de klant kans op een jaar lang gratis jeans.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.