Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Jij + WE = jubileum!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 april 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Jij + WE = jubileum!

WE
WE
WE is een van oorsprong Nederlandse modeketen die kleding, schoenen, tassen en andere accessoires verkoopt. WE is met ongeveer 240 winkels en 3.000 medewerkers vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. WE is onderdeel van het Europese modeconcern Logo International, dat ook de merken O’Neill en Van Gils exploiteert.
WE is een van oorsprong Nederlandse modeketen die kleding, schoenen, tassen en andere accessoires verkoopt. WE is met ongeveer 240 winkels en 3.000 medewerkers vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. WE is onderdeel van het Europese modeconcern Logo International, dat ook de merken O’Neill en Van Gils exploiteert.
WE
WE
WE is een van oorsprong Nederlandse modeketen die kleding, schoenen, tassen en andere accessoires verkoopt. WE is met ongeveer 240 winkels en 3.000 medewerkers vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. WE is onderdeel van het Europese modeconcern Logo International, dat ook de merken O’Neill en Van Gils exploiteert.
WE is een van oorsprong Nederlandse modeketen die kleding, schoenen, tassen en andere accessoires verkoopt. WE is met ongeveer 240 winkels en 3.000 medewerkers vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. WE is onderdeel van het Europese modeconcern Logo International, dat ook de merken O’Neill en Van Gils exploiteert.

Ben je twee jaar member van WE IS ME? Dan ontvang je een mail van WE met de boodschap dat ze daar heel blij mee zijn. En om jullie jubileum te vieren krijg je 25% korting op 1 item naar keuze.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde van Lucardi

Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde van Lucardi

Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.