Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Jij + WE = jubileum!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 april 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Jij + WE = jubileum!

WE
WE
WE is een van oorsprong Nederlandse modeketen die kleding, schoenen, tassen en andere accessoires verkoopt. WE is met ongeveer 240 winkels en 3.000 medewerkers vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. WE is onderdeel van het Europese modeconcern Logo International, dat ook de merken O’Neill en Van Gils exploiteert.
WE is een van oorsprong Nederlandse modeketen die kleding, schoenen, tassen en andere accessoires verkoopt. WE is met ongeveer 240 winkels en 3.000 medewerkers vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. WE is onderdeel van het Europese modeconcern Logo International, dat ook de merken O’Neill en Van Gils exploiteert.
WE
WE
WE is een van oorsprong Nederlandse modeketen die kleding, schoenen, tassen en andere accessoires verkoopt. WE is met ongeveer 240 winkels en 3.000 medewerkers vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. WE is onderdeel van het Europese modeconcern Logo International, dat ook de merken O’Neill en Van Gils exploiteert.
WE is een van oorsprong Nederlandse modeketen die kleding, schoenen, tassen en andere accessoires verkoopt. WE is met ongeveer 240 winkels en 3.000 medewerkers vertegenwoordigd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. WE is onderdeel van het Europese modeconcern Logo International, dat ook de merken O’Neill en Van Gils exploiteert.

Ben je twee jaar member van WE IS ME? Dan ontvang je een mail van WE met de boodschap dat ze daar heel blij mee zijn. En om jullie jubileum te vieren krijg je 25% korting op 1 item naar keuze.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.