Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Kaartjes sturen met Knab

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 mei 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Kaartjes sturen met Knab

Knab
Knab
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.
Knab
Knab
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.

In tijden van de coronacrisis is het voor mensen een stuk moeilijker om contact te onderhouden met elkaar. Knab speelt hier op in en benadrukt hiermee haar menselijke service.

De online bank geeft haar klanten namelijk de mogelijkheid om gratis via Hallmark een kaartje te versturen. Met deze actie laat Knab niet alleen haar waardering voor haar klanten blijken, maar biedt de bank haar klanten ook de mogelijkheid om iemand in hun omgeving extra aandacht te geven.

De actie is geldig tot en met 22 maart 2020.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.