Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Klanttevredenheids-onderzoek delen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 oktober 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Klanttevredenheids-onderzoek delen

Brand New Day
Brand New Day
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day
Brand New Day
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.

Steeds meer bedrijven vragen hun (trouwe) klanten om hun mening en ervaring met hen te delen. Het belangrijkste doel hiervan is natuurlijk om inzicht te krijgen in de klanttevredenheid. Waar zijn klanten tevreden over, wat zouden ze graag anders willen zien. Een mooi bijkomend effect is dat klanten zich gehoord voelen en betrokken worden bij de organisatie. Brand New Day deed hier een schepje bovenop.

Zij vroeg haar klanten dit voorjaar wat om hun mening over de producten, klantenservice, MijnBND en de informatieverstrekking van Brand New Day. Na afloop deelde Brand New Day de uitkomsten van het onderzoek met haar klanten. De conclusies van het onderzoek zijn mooi weergegeven in een infographic.

Klik op onderstaande afbeelding om de infographic te bekijken. 


 

Omdat uit het onderzoek bleek dat maar liefst 62% van de deelnemers Brand New Day aanbeveelt bij vrienden en familie, maakten ze in deze mail gelijk van de gelegenheid om hun member-get-member actie onder de aandacht te brengen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events