Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Klanttevredenheids-onderzoek delen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 oktober 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Klanttevredenheids-onderzoek delen

Brand New Day
Brand New Day
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day
Brand New Day
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.

Steeds meer bedrijven vragen hun (trouwe) klanten om hun mening en ervaring met hen te delen. Het belangrijkste doel hiervan is natuurlijk om inzicht te krijgen in de klanttevredenheid. Waar zijn klanten tevreden over, wat zouden ze graag anders willen zien. Een mooi bijkomend effect is dat klanten zich gehoord voelen en betrokken worden bij de organisatie. Brand New Day deed hier een schepje bovenop.

Zij vroeg haar klanten dit voorjaar wat om hun mening over de producten, klantenservice, MijnBND en de informatieverstrekking van Brand New Day. Na afloop deelde Brand New Day de uitkomsten van het onderzoek met haar klanten. De conclusies van het onderzoek zijn mooi weergegeven in een infographic.

Klik op onderstaande afbeelding om de infographic te bekijken. 


 

Omdat uit het onderzoek bleek dat maar liefst 62% van de deelnemers Brand New Day aanbeveelt bij vrienden en familie, maakten ze in deze mail gelijk van de gelegenheid om hun member-get-member actie onder de aandacht te brengen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events