Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Klanttevredenheids-onderzoek delen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 oktober 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Klanttevredenheids-onderzoek delen

Brand New Day
Brand New Day
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day
Brand New Day
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.

Steeds meer bedrijven vragen hun (trouwe) klanten om hun mening en ervaring met hen te delen. Het belangrijkste doel hiervan is natuurlijk om inzicht te krijgen in de klanttevredenheid. Waar zijn klanten tevreden over, wat zouden ze graag anders willen zien. Een mooi bijkomend effect is dat klanten zich gehoord voelen en betrokken worden bij de organisatie. Brand New Day deed hier een schepje bovenop.

Zij vroeg haar klanten dit voorjaar wat om hun mening over de producten, klantenservice, MijnBND en de informatieverstrekking van Brand New Day. Na afloop deelde Brand New Day de uitkomsten van het onderzoek met haar klanten. De conclusies van het onderzoek zijn mooi weergegeven in een infographic.

Klik op onderstaande afbeelding om de infographic te bekijken. 


 

Omdat uit het onderzoek bleek dat maar liefst 62% van de deelnemers Brand New Day aanbeveelt bij vrienden en familie, maakten ze in deze mail gelijk van de gelegenheid om hun member-get-member actie onder de aandacht te brengen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen in de omgeving van Westfield

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen in de omgeving van Westfield

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.