Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Klanttevredenheids-onderzoek delen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 oktober 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Klanttevredenheids-onderzoek delen

Brand New Day
Brand New Day
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day
Brand New Day
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.
Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.

Steeds meer bedrijven vragen hun (trouwe) klanten om hun mening en ervaring met hen te delen. Het belangrijkste doel hiervan is natuurlijk om inzicht te krijgen in de klanttevredenheid. Waar zijn klanten tevreden over, wat zouden ze graag anders willen zien. Een mooi bijkomend effect is dat klanten zich gehoord voelen en betrokken worden bij de organisatie. Brand New Day deed hier een schepje bovenop.

Zij vroeg haar klanten dit voorjaar wat om hun mening over de producten, klantenservice, MijnBND en de informatieverstrekking van Brand New Day. Na afloop deelde Brand New Day de uitkomsten van het onderzoek met haar klanten. De conclusies van het onderzoek zijn mooi weergegeven in een infographic.

Klik op onderstaande afbeelding om de infographic te bekijken. 


 

Omdat uit het onderzoek bleek dat maar liefst 62% van de deelnemers Brand New Day aanbeveelt bij vrienden en familie, maakten ze in deze mail gelijk van de gelegenheid om hun member-get-member actie onder de aandacht te brengen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.