Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Knab is jarig en trakteert

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 september 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Knab is jarig en trakteert

Knab
Knab
De bank Knab is in 2012 opgericht vanuit de gedachte om het helemaal anders aan te pakken. Zij helpen hun klanten om altijd het maximale uit hun geld te halen. Dit doen ze met hun service en de data van hun klanten.
De bank Knab is in 2012 opgericht vanuit de gedachte om het helemaal anders aan te pakken. Zij helpen hun klanten om altijd het maximale uit hun geld te halen. Dit doen ze met hun service en de data van hun klanten.
Knab
Knab
De bank Knab is in 2012 opgericht vanuit de gedachte om het helemaal anders aan te pakken. Zij helpen hun klanten om altijd het maximale uit hun geld te halen. Dit doen ze met hun service en de data van hun klanten.
De bank Knab is in 2012 opgericht vanuit de gedachte om het helemaal anders aan te pakken. Zij helpen hun klanten om altijd het maximale uit hun geld te halen. Dit doen ze met hun service en de data van hun klanten.

Knab viert haar vijfjarig bestaan met klanten. Zij kregen een overzicht van de mijlpalen van knab in hun mailbox. Bovendien werden zij in de mail bedankt dat ze klant zijn met tompoucen en een prijsvraag waarmee klanten kans maken op € 5.555,-.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.