Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Kom terug naar Center Parcs

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Bedankt
Redactie LoyaltyFacts
22 september 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Kom terug naar Center Parcs

Bedankt
Center Parcs logo
Center Parcs logo
Center Parcs
Center Parcs
Center Parcs is een keten die beschikt over verschillende bungalowparken in Nederland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, België, Duitsland en Ierland.
Center Parcs is een keten die beschikt over verschillende bungalowparken in Nederland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, België, Duitsland en Ierland.
Center Parcs logo
Center Parcs logo
Center Parcs
Center Parcs
Center Parcs is een keten die beschikt over verschillende bungalowparken in Nederland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, België, Duitsland en Ierland.
Center Parcs is een keten die beschikt over verschillende bungalowparken in Nederland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, België, Duitsland en Ierland.

Center Parcs ziet haar bezoekers graag nog eens terugkomen en stuurt hen daarom een persoonlijk mailtje. Hierin bedankt Center Parcs haar bezoekers voor hun komst op een van hun parken. Naast het bedankje wordt met een speciale aanbieding de bezoeker uitgenodigd om nog eens terug te komen en nieuwe ervaringen op te doen.

Mail Center Parcs 'kom nog eens terug'

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.