
De Etos waanzinnige winweken zijn terug! Een jaarlijks terugkerende traditie van Etos waarbij de klant bij elke aankoop kans maakt om geweldige prijzen te winnen. Met een kraskaart en unieke code die de klant ontvangt bij een aankoop, kan de klant na het invullen van de gegevens eenvoudig online controleren of er een prijs is gewonnen. Van luxe TUI-vakanties tot een ontspannende wellness, de prijzen variëren en zijn zeker de moeite waard. Als extraatje ontvangt de klant altijd €2,50 korting bij een minimale besteding van €15,-.
Etos wil hiermee de klantloyaliteit versterken, maar ook meer inschrijvingen voor de nieuwsbrief genereren. De winweken zijn een goede manier om trouwe klanten van Etos te belonen. Hoewel de klant geen lid hoeft te zijn van ‘Mijn Etos’ om mee te doen aan de waanzinnige winweken, geeft het lidmaatschap wel extra voordelen voor zowel Etos als de klant.
Het loyaliteitsprogramma van Etos, ‘Mijn Etos’, is onlangs vernieuwd en biedt nu nog meer voordelen. Als lid van ‘Mijn Etos’ spaart de klant doormiddel van punten bij elke aankoop die dan weer ingewisseld kunnen worden voor korting op een volgende aankoop. Daarnaast ontvangt de klant om de week drie aanbiedingen met Mijn Voordeelbox, altijd 10% korting op Etos Merk en exclusieve folderacties. Het lidmaatschap is gratis en eenvoudig aan te vragen in de winkel of online.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.