Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Gratis kanaal voor klanten van KPN

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
20 maart 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Gratis kanaal voor klanten van KPN

KPN
KPN
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN
KPN
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.

Halverwege 2015 kondigde KPN aan unieke Nederlandse TV content te gaan produceren als extraatje speciaal voor klanten van KPN. Onder de noemer KPN Presenteert brengt KPN kwaliteitsseries en programma’s van Nederlandse bodem rondom muziek en sport. Te bekijken op kanaal 18 op Interactieve TV of On Demand. Kijk wat je wilt, wanneer je wilt.

 

 

“Klanten waarderen KPN Presenteert. De resultaten zijn goed, onze programma’s en series worden goed en steeds meer bekeken en de serie Brussel is zelfs een doorslaand succes,” zegt Marnix Laurs, verantwoordelijk voor Content bij KPN.

 

 

 

De programma’s die bekeken kunnen worden via het kanaal zijn op het gezin gericht en de klant kan kiezen tussen een aantal categorieën: Nieuw, Sport, Muziek en Films & Series. Momenteel zijn er 21 verschillende programma’s te zien, waaronder BrusselVoetbal International en Soundcheckers. De programma’s zijn tevens te bekijken vanaf mobiel of laptop via de Interactieve TV app.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.