Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Gratis kanaal voor klanten van KPN

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
20 maart 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Gratis kanaal voor klanten van KPN

KPN
KPN
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN
KPN
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.

Halverwege 2015 kondigde KPN aan unieke Nederlandse TV content te gaan produceren als extraatje speciaal voor klanten van KPN. Onder de noemer KPN Presenteert brengt KPN kwaliteitsseries en programma’s van Nederlandse bodem rondom muziek en sport. Te bekijken op kanaal 18 op Interactieve TV of On Demand. Kijk wat je wilt, wanneer je wilt.

 

 

“Klanten waarderen KPN Presenteert. De resultaten zijn goed, onze programma’s en series worden goed en steeds meer bekeken en de serie Brussel is zelfs een doorslaand succes,” zegt Marnix Laurs, verantwoordelijk voor Content bij KPN.

 

 

 

De programma’s die bekeken kunnen worden via het kanaal zijn op het gezin gericht en de klant kan kiezen tussen een aantal categorieën: Nieuw, Sport, Muziek en Films & Series. Momenteel zijn er 21 verschillende programma’s te zien, waaronder BrusselVoetbal International en Soundcheckers. De programma’s zijn tevens te bekijken vanaf mobiel of laptop via de Interactieve TV app.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.