Halverwege 2015 kondigde KPN aan unieke Nederlandse TV content te gaan produceren als extraatje speciaal voor klanten van KPN. Onder de noemer KPN Presenteert brengt KPN kwaliteitsseries en programma’s van Nederlandse bodem rondom muziek en sport. Te bekijken op kanaal 18 op Interactieve TV of On Demand. Kijk wat je wilt, wanneer je wilt.
“Klanten waarderen KPN Presenteert. De resultaten zijn goed, onze programma’s en series worden goed en steeds meer bekeken en de serie Brussel is zelfs een doorslaand succes,” zegt Marnix Laurs, verantwoordelijk voor Content bij KPN.
De programma’s die bekeken kunnen worden via het kanaal zijn op het gezin gericht en de klant kan kiezen tussen een aantal categorieën: Nieuw, Sport, Muziek en Films & Series. Momenteel zijn er 21 verschillende programma’s te zien, waaronder Brussel, Voetbal International en Soundcheckers. De programma’s zijn tevens te bekijken vanaf mobiel of laptop via de Interactieve TV app.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.