Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Krokobil vriendenboekje cadeau

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
29 november 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Krokobil vriendenboekje cadeau

Laco
Laco
Laco Nederland beheert en exploiteert in Nederland sinds 1987 multifunctionele sport- en vrijetijdsaccommodaties voor eigen rekening en risico. Bijna veertig accommodaties vallen met een gevarieerd aanbod aan sport- en vrijetijdsactiviteiten, zoals zwemmen, fitness en schaatsen en nog veel meer onder de Laco-vlag.
Laco Nederland beheert en exploiteert in Nederland sinds 1987 multifunctionele sport- en vrijetijdsaccommodaties voor eigen rekening en risico. Bijna veertig accommodaties vallen met een gevarieerd aanbod aan sport- en vrijetijdsactiviteiten, zoals zwemmen, fitness en schaatsen en nog veel meer onder de Laco-vlag.
Laco
Laco
Laco Nederland beheert en exploiteert in Nederland sinds 1987 multifunctionele sport- en vrijetijdsaccommodaties voor eigen rekening en risico. Bijna veertig accommodaties vallen met een gevarieerd aanbod aan sport- en vrijetijdsactiviteiten, zoals zwemmen, fitness en schaatsen en nog veel meer onder de Laco-vlag.
Laco Nederland beheert en exploiteert in Nederland sinds 1987 multifunctionele sport- en vrijetijdsaccommodaties voor eigen rekening en risico. Bijna veertig accommodaties vallen met een gevarieerd aanbod aan sport- en vrijetijdsactiviteiten, zoals zwemmen, fitness en schaatsen en nog veel meer onder de Laco-vlag.

Laco beheert in Nederland bijna veertig accommodaties met een gevarieerd aanbod aan sport- en vrijetijdsactiviteiten, zoals zwemmen en fitness.

In oktober bestond zij 30 jaar. Ter ere van dit jubileum ontvingen alle kinderen die bij Laco op zwemles zitten een vriendenboekje cadeau. Het boekje is gemaakt in de stijl van Krokobil, de mascotte van de zwemles bij Laco.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.