Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Ledenmagazine Univé

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 april 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Ledenmagazine Univé

Univé
Univé
Univé is een coöperatieve verzekeraar die werkt als vereniging zonder winstoogmerk, dus haar klanten zijn tevens haar leden. Die leden-verzekerden staan dan ook centraal, niet het streven naar winst. Uitgangspunt is dat je als lid positieve resultaten terug ziet in de vorm van winstuitkeringen, premiekortingen en verbeterde producten en diensten.
Univé is een coöperatieve verzekeraar die werkt als vereniging zonder winstoogmerk, dus haar klanten zijn tevens haar leden. Die leden-verzekerden staan dan ook centraal, niet het streven naar winst. Uitgangspunt is dat je als lid positieve resultaten terug ziet in de vorm van winstuitkeringen, premiekortingen en verbeterde producten en diensten.
Univé
Univé
Univé is een coöperatieve verzekeraar die werkt als vereniging zonder winstoogmerk, dus haar klanten zijn tevens haar leden. Die leden-verzekerden staan dan ook centraal, niet het streven naar winst. Uitgangspunt is dat je als lid positieve resultaten terug ziet in de vorm van winstuitkeringen, premiekortingen en verbeterde producten en diensten.
Univé is een coöperatieve verzekeraar die werkt als vereniging zonder winstoogmerk, dus haar klanten zijn tevens haar leden. Die leden-verzekerden staan dan ook centraal, niet het streven naar winst. Uitgangspunt is dat je als lid positieve resultaten terug ziet in de vorm van winstuitkeringen, premiekortingen en verbeterde producten en diensten.

Univé wil haar leden iets geven van waarde, dit doen ze onder andere door het ledenmagazine SAMEN. Het magazine richt zich op het opdoen van kennis en tijdverdrijf. In het magazine worden leden komend jaar meegenomen in de wereld van mobiliteit, vrije tijd, wonen en zorg. Het magazine is zowel offline als online beschikbaar.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events