Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Leuk bericht van T-Mobile

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier meer over het T-Mobile Extra programma waarbij klanten kunnen sparen voor korting, cadeaus en uitjes.
Redactie LoyaltyFacts
6 augustus 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Leuk bericht van T-Mobile

Lees hier meer over het T-Mobile Extra programma waarbij klanten kunnen sparen voor korting, cadeaus en uitjes.
T-Mobile
T-Mobile
T-Mobile is de mobiele telefonie-tak en daarmee een van de drie divisies van het Duitse Deutsche Telekom-concern. De mobieletelefoonactiviteiten van Deutsche Telekom werden gestart in 1992 en in 1999 werden alle draadloze activiteiten van Deutsche Telekom samengevoegd in T-Mobile International.
T-Mobile is de mobiele telefonie-tak en daarmee een van de drie divisies van het Duitse Deutsche Telekom-concern. De mobieletelefoonactiviteiten van Deutsche Telekom werden gestart in 1992 en in 1999 werden alle draadloze activiteiten van Deutsche Telekom samengevoegd in T-Mobile International.
T-Mobile
T-Mobile
T-Mobile is de mobiele telefonie-tak en daarmee een van de drie divisies van het Duitse Deutsche Telekom-concern. De mobieletelefoonactiviteiten van Deutsche Telekom werden gestart in 1992 en in 1999 werden alle draadloze activiteiten van Deutsche Telekom samengevoegd in T-Mobile International.
T-Mobile is de mobiele telefonie-tak en daarmee een van de drie divisies van het Duitse Deutsche Telekom-concern. De mobieletelefoonactiviteiten van Deutsche Telekom werden gestart in 1992 en in 1999 werden alle draadloze activiteiten van Deutsche Telekom samengevoegd in T-Mobile International.

T-Mobile wilt haar trouwe klanten bedanken en doet dit door elke week een leuk cadeautje te geven.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.