Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
20 mei 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Levi’s
Levi’s
Levi’s Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren. Ze verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Levi’s Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren. Ze verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Levi’s
Levi’s
Levi’s Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren. Ze verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Levi’s Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren. Ze verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.

Hoera, als deelnemer van het Red Tab loyaliteitsprogramma van Levi’s word je hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Tenminste, is het wel je verjaardag? Levi’s wil haar jarige, deelnemende klanten graag in het zonnetje zetten met extra voordelen. Maar daar heeft het bedrijf wel de juiste gegevens voor nodig. Aan de hand van een grappige waarderingscampagne hoopt Levi’s deze gegevens te verzamelen, om zo op de daadwerkelijke verjaardag raak te schieten met een passende felicitatie.
&nbsb;

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.