Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
20 mei 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Levi’s
Levi’s
Levi’s Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren. Ze verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Levi’s Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren. Ze verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Levi’s
Levi’s
Levi’s Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren. Ze verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Levi’s Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren. Ze verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.

Hoera, als deelnemer van het Red Tab loyaliteitsprogramma van Levi’s word je hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Tenminste, is het wel je verjaardag? Levi’s wil haar jarige, deelnemende klanten graag in het zonnetje zetten met extra voordelen. Maar daar heeft het bedrijf wel de juiste gegevens voor nodig. Aan de hand van een grappige waarderingscampagne hoopt Levi’s deze gegevens te verzamelen, om zo op de daadwerkelijke verjaardag raak te schieten met een passende felicitatie.
&nbsb;

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.