Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Lezen op de rails

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
26 Juni 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Lezen op de rails

Nederlandse Spoorwegen
Nederlandse Spoorwegen
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland
Nederlandse Spoorwegen
Nederlandse Spoorwegen
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland

Als je in de trein zit, heb je kostbare vrije tijd die je uitstekend kunt benutten. Een geweldige manier om die tijd te vullen, is door een boek te lezen. En wat nog leuker is, op je verjaardag krijg je de mogelijkheid om maar liefst 8 gratis e-boeken via Bookchoice to downloaden. De NS begrijpt dat een treinrit het ideale moment is om te lezen, en toont daarom haar waardering door dit cadeau aan te bieden via Bookchoice.

 

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.