Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Lezen op de rails

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
26 Juni 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Lezen op de rails

Nederlandse Spoorwegen
Nederlandse Spoorwegen
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland
Nederlandse Spoorwegen
Nederlandse Spoorwegen
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland

Als je in de trein zit, heb je kostbare vrije tijd die je uitstekend kunt benutten. Een geweldige manier om die tijd te vullen, is door een boek te lezen. En wat nog leuker is, op je verjaardag krijg je de mogelijkheid om maar liefst 8 gratis e-boeken via Bookchoice to downloaden. De NS begrijpt dat een treinrit het ideale moment is om te lezen, en toont daarom haar waardering door dit cadeau aan te bieden via Bookchoice.

 

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.