Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Lezen op de rails

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
26 Juni 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Lezen op de rails

Nederlandse Spoorwegen
Nederlandse Spoorwegen
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland
Nederlandse Spoorwegen
Nederlandse Spoorwegen
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland
De NS is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland

Als je in de trein zit, heb je kostbare vrije tijd die je uitstekend kunt benutten. Een geweldige manier om die tijd te vullen, is door een boek te lezen. En wat nog leuker is, op je verjaardag krijg je de mogelijkheid om maar liefst 8 gratis e-boeken via Bookchoice to downloaden. De NS begrijpt dat een treinrit het ideale moment is om te lezen, en toont daarom haar waardering door dit cadeau aan te bieden via Bookchoice.

 

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.