Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Libelle bedankt haar abonnees

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Libelle bedankt abonnees
Redactie LoyaltyFacts
24 april 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Libelle bedankt haar abonnees

Libelle bedankt abonnees
Logo Libelle
Logo Libelle
Libelle
Libelle
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.
Logo Libelle
Logo Libelle
Libelle
Libelle
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.

Om aan te geven dat Libelle ongelofelijk blij is met haar abonnees bedankt Libelle haar abonnees met een cadeautje.

 

Bijgaand aan het tijdschrift ontvingen abonnees het kookboekje: Kip voor elke dag. Hierin staan 59 makkelijke succesrecepten en verrassende nieuwkomers. Bovendien was er een flyer in het tijdschrift toegevoegd met korting op het Libelle-kookboekje: Tijd voor asperges.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events