Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Libelle bedankt haar abonnees

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Libelle bedankt abonnees
Redactie LoyaltyFacts
24 april 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Libelle bedankt haar abonnees

Libelle bedankt abonnees
Logo Libelle
Logo Libelle
Libelle
Libelle
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.
Logo Libelle
Logo Libelle
Libelle
Libelle
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.

Om aan te geven dat Libelle ongelofelijk blij is met haar abonnees bedankt Libelle haar abonnees met een cadeautje.

 

Bijgaand aan het tijdschrift ontvingen abonnees het kookboekje: Kip voor elke dag. Hierin staan 59 makkelijke succesrecepten en verrassende nieuwkomers. Bovendien was er een flyer in het tijdschrift toegevoegd met korting op het Libelle-kookboekje: Tijd voor asperges.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.