Op de meest romantische dag van het jaar biedt Pathé een onvergetelijke ervaring aan, door ‘The Notebook’ opnieuw op het grote scherm te laten zien. Pathé grijpt Valentijnsdag namelijk aan om naast de liefde te vieren ook extra aandacht te geven aan de klassieke films. Alle leden van de nieuwsbrief van Pathé ontvingen deze aankondiging dan ook het weekend voor Valentijnsdag in hun mailbox.
Met deze speciale Valentijns actie wil Pathé de loyaliteit van de bezoeker versterken én belonen. Als waardering voor de trouwe filmkijker biedt Pathé de mogelijkheid om ‘The Notebook’ te (her)beleven. Of het nu voor de eerste keer is of voor wie de film nog een keer wil zien.
The Notebook vertelt het romantische verhaal van Noah en Allie, die ondanks hun verschillende sociale achtergronden, verliefd worden. De film neemt je mee op een mooie reis door de jaren heen, met hoogte- en dieptepunten.
Voor de mensen die The Notebook al net iets te vaak gezien hebben tip Pathé andere romantische films die momenteel bij de bioscoopketen te zien zijn, zoals de nieuwe films Anyone but you en verliefd op Bali.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.