Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Liefde op 't witte doek bij Pathé

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Ismay van de Langemheen
Ismay van de Langemheen
27 februari 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé
Pathé
Pathé is het grootste bioscoopmerk van Nederland met 30 bioscopen door heel het land heen. Pathé bestaat al 125 jaar en heeft vestigingen in o.a. Frankrijk en Zwitserland. Met een divers aanbod aan films wil Pathé een bijzondere en onvergetelijke bioscoopervaring creëren.
Pathé is het grootste bioscoopmerk van Nederland met 30 bioscopen door heel het land heen. Pathé bestaat al 125 jaar en heeft vestigingen in o.a. Frankrijk en Zwitserland. Met een divers aanbod aan films wil Pathé een bijzondere en onvergetelijke bioscoopervaring creëren.
Pathé
Pathé
Pathé is het grootste bioscoopmerk van Nederland met 30 bioscopen door heel het land heen. Pathé bestaat al 125 jaar en heeft vestigingen in o.a. Frankrijk en Zwitserland. Met een divers aanbod aan films wil Pathé een bijzondere en onvergetelijke bioscoopervaring creëren.
Pathé is het grootste bioscoopmerk van Nederland met 30 bioscopen door heel het land heen. Pathé bestaat al 125 jaar en heeft vestigingen in o.a. Frankrijk en Zwitserland. Met een divers aanbod aan films wil Pathé een bijzondere en onvergetelijke bioscoopervaring creëren.

Op de meest romantische dag van het jaar biedt Pathé een onvergetelijke ervaring aan, door ‘The Notebook’ opnieuw op het grote scherm te laten zien. Pathé grijpt Valentijnsdag namelijk aan om naast de liefde te vieren ook extra aandacht te geven aan de klassieke films. Alle leden van de nieuwsbrief van Pathé ontvingen deze aankondiging dan ook het weekend voor Valentijnsdag in hun mailbox.

 

Met deze speciale Valentijns actie wil Pathé de loyaliteit van de bezoeker versterken én belonen. Als waardering voor de trouwe filmkijker biedt Pathé de mogelijkheid om ‘The Notebook’ te (her)beleven. Of het nu voor de eerste keer is of voor wie de film nog een keer wil zien.

 

The Notebook vertelt het romantische verhaal van Noah en Allie, die ondanks hun verschillende sociale achtergronden, verliefd worden. De film neemt je mee op een mooie reis door de jaren heen, met hoogte- en dieptepunten.

 

Voor de mensen die The Notebook al net iets te vaak gezien hebben tip Pathé andere romantische films die momenteel bij de bioscoopketen te zien zijn, zoals de nieuwe films Anyone but you en verliefd op Bali.

 

Ismay van de Langemheen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.