Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Liefde van Lucardi

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
27 februari 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Liefde van Lucardi

Lucardi
Lucardi
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi
Lucardi
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.

Lucardi’s Valentijnscampagne van dit jaar was een ware viering van liefde en genegenheid, met 20% korting op alles in de winkel en online. Deze korting konden leden van de ‘member club’ van Lucardi gebruiken om hun Valentijn te verwennen met prachtige sieraden en horloges, zonder de bank te breken. Hiermee geeft Lucardi niet alleen haar klanten de kans om hun liefde naar anderen te tonen, maar maakt de juweliersketen ook de eigen liefde aan haar klanten kenbaar.

 

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.