Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Liefde van Lucardi

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
27 februari 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Liefde van Lucardi

Lucardi
Lucardi
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi
Lucardi
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.

Lucardi’s Valentijnscampagne van dit jaar was een ware viering van liefde en genegenheid, met 20% korting op alles in de winkel en online. Deze korting konden leden van de ‘member club’ van Lucardi gebruiken om hun Valentijn te verwennen met prachtige sieraden en horloges, zonder de bank te breken. Hiermee geeft Lucardi niet alleen haar klanten de kans om hun liefde naar anderen te tonen, maar maakt de juweliersketen ook de eigen liefde aan haar klanten kenbaar.

 

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.