Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Liefde van Lucardi

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
27 februari 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Liefde van Lucardi

Lucardi
Lucardi
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi
Lucardi
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.

Lucardi’s Valentijnscampagne van dit jaar was een ware viering van liefde en genegenheid, met 20% korting op alles in de winkel en online. Deze korting konden leden van de ‘member club’ van Lucardi gebruiken om hun Valentijn te verwennen met prachtige sieraden en horloges, zonder de bank te breken. Hiermee geeft Lucardi niet alleen haar klanten de kans om hun liefde naar anderen te tonen, maar maakt de juweliersketen ook de eigen liefde aan haar klanten kenbaar.

 

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.