Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Mandje Contantje

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 april 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Mandje Contantje

Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.
Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.

Bij Etos kun je tijdens de spaaractie Mandje Contantje sparen voor € 2,50 korting op je aankoopbedrag. Tot en met 17 april 2016 kun je zegels sparen. Bij besteding van iedere 5 euro ontvang je 1 Etos Mandje Contantje spaarzegel. Bij geselecteerde actieproducten van 12 verschillende merken krijg je een extra zegel. Bij 7 Etos Mandje Contantje zegels is je spaarkaart vol en kun je deze inleveren bij je volgende aankoop van minimaal 5 euro. Je kunt je spaarkaart tot en met 1 mei 2016 inleveren.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.