Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Mentos en Greetz delen complimentjes uit

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 oktober 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Mentos en Greetz delen complimentjes uit

Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.
Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.

Mentos en Greetz helpen hun klanten met het geven van een complimentje. Op Greetz.nl kan men een CompliMentos kaart uitkiezen, personaliseren met tekst en foto’s en deze gratis versturen naar iemand die het verdiend. Bovendien maakt men met het sturen van de kaart zelf kans op een reis naar Curaçao.

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.