Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Mentos en Greetz delen complimentjes uit

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 oktober 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Mentos en Greetz delen complimentjes uit

Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.
Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.

Mentos en Greetz helpen hun klanten met het geven van een complimentje. Op Greetz.nl kan men een CompliMentos kaart uitkiezen, personaliseren met tekst en foto’s en deze gratis versturen naar iemand die het verdiend. Bovendien maakt men met het sturen van de kaart zelf kans op een reis naar Curaçao.

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen in de omgeving van Westfield

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen in de omgeving van Westfield

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.