Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Mentos en Greetz delen complimentjes uit

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 oktober 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Mentos en Greetz delen complimentjes uit

Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.
Greetz
Greetz
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.
In 2004 begon Greetz als de eerste online wenskaartenservice van Nederland met als doel het hun klanten elke dag weer gemakkelijker en leuker te maken om iemand te verrassen. Het ‘printing on demand’ concept is inmiddels uitgebreid met producten als ballonnen, bloemen, chocolade en wijn. Met meer dan 2 miljoen klanten is Greetz tegenwoordig hét online platform voor persoonlijke verrassingen. In 2016 won Greetz de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel van Nederland in de categorie Speelgoed & Cadeaus.

Mentos en Greetz helpen hun klanten met het geven van een complimentje. Op Greetz.nl kan men een CompliMentos kaart uitkiezen, personaliseren met tekst en foto’s en deze gratis versturen naar iemand die het verdiend. Bovendien maakt men met het sturen van de kaart zelf kans op een reis naar Curaçao.

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events