Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Mooi initiatief van Jumbo

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
24 maart 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Mooi initiatief van Jumbo

Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.

Wat een goed initiatief van Jumbo. Zorgpersoneel en kwetsbare mensen kunnen hun boodschappenlijstje via de mail doorgeven aan de supermarktmanager in Den Bosch. de boodschappen worden klaargezet en kunnen opgehaald en afgerekend worden.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.