Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hen willen feliciteren. Merken willen een verjaardag natuurlijk niet onopgemerkt laten om hun waardering te uiten door de klant te verassen met een cadeau. Maar hoe zorg je ervoor dat je als merk tussen al die berichten aandacht krijgt? My Jewellery gooit het over een andere boeg. Zij sturen op je ‘halve’ verjaardag een mail met een felicitatie en kortingscode. Doordat My Jewellery de enige is die dit doet, weten zij ertussenuit te springen. Hierdoor krijgen zij de aandacht van de klant en kunnen zij hun waardering uiten.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.