Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
17 juni 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

My Jewellery
My Jewellery
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.
My Jewellery
My Jewellery
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hen willen feliciteren. Merken willen een verjaardag natuurlijk niet onopgemerkt laten om hun waardering te uiten door de klant te verassen met een cadeau. Maar hoe zorg je ervoor dat je als merk tussen al die berichten aandacht krijgt? My Jewellery gooit het over een andere boeg. Zij sturen op je ‘halve’ verjaardag een mail met een felicitatie en kortingscode. Doordat My Jewellery de enige is die dit doet, weten zij ertussenuit te springen. Hierdoor krijgen zij de aandacht van de klant en kunnen zij hun waardering uiten.

 

 

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events