Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
17 juni 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

My Jewellery
My Jewellery
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.
My Jewellery
My Jewellery
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hen willen feliciteren. Merken willen een verjaardag natuurlijk niet onopgemerkt laten om hun waardering te uiten door de klant te verassen met een cadeau. Maar hoe zorg je ervoor dat je als merk tussen al die berichten aandacht krijgt? My Jewellery gooit het over een andere boeg. Zij sturen op je ‘halve’ verjaardag een mail met een felicitatie en kortingscode. Doordat My Jewellery de enige is die dit doet, weten zij ertussenuit te springen. Hierdoor krijgen zij de aandacht van de klant en kunnen zij hun waardering uiten.

 

 

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events