Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Naast privé ook zakelijk boeken

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
1 september 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Naast privé ook zakelijk boeken

Airbnb
Airbnb
De online marktplaats voor de verhuur en boeking van privé-accommodaties. Airbnb omvat momenteel meer dan 2.000.000 privé-accommodaties in 192 landen en 33.000 steden.
De online marktplaats voor de verhuur en boeking van privé-accommodaties. Airbnb omvat momenteel meer dan 2.000.000 privé-accommodaties in 192 landen en 33.000 steden.
Airbnb
Airbnb
De online marktplaats voor de verhuur en boeking van privé-accommodaties. Airbnb omvat momenteel meer dan 2.000.000 privé-accommodaties in 192 landen en 33.000 steden.
De online marktplaats voor de verhuur en boeking van privé-accommodaties. Airbnb omvat momenteel meer dan 2.000.000 privé-accommodaties in 192 landen en 33.000 steden.

Airbnb probeert haar ‘vrije tijd’ boekers te verleiden om ook zakelijk te gaan boeken. Door ook je zakelijke e-mailadres op te geven ontvang je korting op je volgende zakelijke boeking. Daarbij weten ze gelijk welk e-mailadres je voor privé gebruikt en welke voor zakelijk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.