Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Netflix bedankt haar leden

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
18 augustus 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Netflix bedankt haar leden

Netflix Nederland
Netflix Nederland
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland
Netflix Nederland
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.

Netflix gaat om goede series en films te kunnen blijven aanbieden een prijswijziging doorvoeren. Nieuwe leden betalen voor het 2 schermen tegelijk-abonnement €9,99 i.p.v. €8,99 per maand. Als dank voor het lidmaatschap, blijft de prijs voor leden nog een jaar ongewijzigd tot mei 2016.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.