Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Netflix bedankt haar leden

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
18 augustus 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Netflix bedankt haar leden

Netflix Nederland
Netflix Nederland
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland
Netflix Nederland
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.

Netflix gaat om goede series en films te kunnen blijven aanbieden een prijswijziging doorvoeren. Nieuwe leden betalen voor het 2 schermen tegelijk-abonnement €9,99 i.p.v. €8,99 per maand. Als dank voor het lidmaatschap, blijft de prijs voor leden nog een jaar ongewijzigd tot mei 2016.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.