Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Netflix bedankt haar leden

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
18 augustus 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Netflix bedankt haar leden

Netflix Nederland
Netflix Nederland
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland
Netflix Nederland
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.

Netflix gaat om goede series en films te kunnen blijven aanbieden een prijswijziging doorvoeren. Nieuwe leden betalen voor het 2 schermen tegelijk-abonnement €9,99 i.p.v. €8,99 per maand. Als dank voor het lidmaatschap, blijft de prijs voor leden nog een jaar ongewijzigd tot mei 2016.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.