Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nierstichting bedankt haar collectanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
23 september 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Nierstichting bedankt haar collectanten

Nierstichting
Nierstichting
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Nierstichting
Nierstichting
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.

Jaarlijks halen alle collectevrijwilligers van de Nierstichting samen ruim € 3 miljoen op. Collega Marcia liep vorige week mee met de collecteweek. Als dank hiervoor ontving zij een kaart én email.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events