Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nierstichting bedankt haar collectanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
23 september 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Nierstichting bedankt haar collectanten

Nierstichting
Nierstichting
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Nierstichting
Nierstichting
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.

Jaarlijks halen alle collectevrijwilligers van de Nierstichting samen ruim € 3 miljoen op. Collega Marcia liep vorige week mee met de collecteweek. Als dank hiervoor ontving zij een kaart én email.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.