Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nierstichting bedankt haar collectanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
23 september 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Nierstichting bedankt haar collectanten

Nierstichting
Nierstichting
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Nierstichting
Nierstichting
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.

Jaarlijks halen alle collectevrijwilligers van de Nierstichting samen ruim € 3 miljoen op. Collega Marcia liep vorige week mee met de collecteweek. Als dank hiervoor ontving zij een kaart én email.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.